Det gode samarbejde

Vi , dig, som forældre og os, som medarbejdere, er fælles om jeres barns udvikling, dannelse og trivsel. Jeres barn er vores fælles ansvar. Vi vægter derfor den daglige kontakt mellem dig og os i Møllehøj, højt.

Vi er åbne overfor dit input og  vi vil meget gerne bruge dine kompetencer og viden eksempelvis, når vi arbejder med et pædagogisk tema. Sidst vi havde et tema var det om andre lande. Jer , forældre kom og fortalte børnene om det pågældende land, de oprindelig kommer fra. Vi kom rundt i alle verdensdele, og børnene fik en viden/læring.

Desuden har vi en forældrebestyrelsen og et forældreråd. Forældrebestyrelsen består af  2 forældrerepræsentanter  fra hver institution på tværs af område Ganløse/Slagslunde. Repræsentanterne fra Møllehøj vælges på det årlige forældremøde, som typisk ligger i september måned. Desuden har forældrene i Møllehøj valgt at have et forældreråd. Forældrerådet består ag de 2 repræsentanter fra bestyrelsen og de forældre som har lyst til at være med.  Forældrerådet og andre forældre inddrages i planlægningen af vores traditioner såsom sommerfest og motionsdag samt hjælper til ved andre engagementer.